Якісно зорієнтована післядипломна педагогічна освіта потребує посилення
уваги до підвищення рівня професійної компетентності педагога та рівня
сформованості компетентностей учнів.
Напрямами професійного розвитку сучасного фахівця стають: розвиток
творчого мислення; розвиток професійних компетентностей; формування вмінь
для роботи з інформаційними ресурсами; прагнення до новаторства.
Реалізацію цих напрямів забезпечує наступна послідовність дій: розуміння
потреби якісно зорієнтованої освіти у знаннях, їхньому накопиченні за рахунок
підвищення кваліфікації, самоосвіти, взаємодії учасників освітнього процесу в
локальній мережі шкіл новаторства та в глобальній мережі Інтернет у рамках
Всеукраїнської та регіональних шкіл новаторства керівних, науково-педагогічних і
педагогічних працівників післядипломної освіти та Координаційного центру розвитку
шкіл новаторства України.
Практика діяльності шкіл новаторства свідчить про необхідність їхньої мережевої
взаємодії. Тому досить актуальною є тема ІІІ Всеукраїнської науково-практичної
онлайн-конференції з міжнародною участю «Мережа шкіл новаторства України:
розвиток професійної компетентності керівних, науково-педагогічних і педагогічних
працівників у контексті реалізації неперервної освіти».