25 серпня 2023 року об 11:00 на платформі ZOOM в онлайн-форматі для вчителів математики та інформатики відбувся вебінар на тему: «Долаємо освітні втрати і розриви завдяки власній стресостійкості та платформі ПОВІР».

Спікер – Пустовіт Вікторія Олександрівна, вчителька інформатики Одеського ліцею № 22, тренерка з соціально-емоційного та етичного навчання, регіональна координаторка міжнародного дослідження ДоСЕН та міні  EdCamp.

На вебінарі було розкрито такі питання:

  • Що таке стресостійкість?
  • Як її подолати
  • Усеукраїнський державно-громадський проєкт подолання освітніх втрат і розривів «ПОВІР».

За результатами дослідження GoGlobal маємо, що 54% вчителів мають професійне вигорання й потребу у психологічній допомозі, у 80% збільшилось навантаження в порівнянні із  довоєнним часом. Вчителі зазначають, що потребують вміння того, як діяти в екстремальних ситуаціях, справлятись із власним стресом, виявляти ознаки стресу в інших та мати знання для того, щоб їм допомогти. Отже, перш ніж допомагати іншим, ми маємо спочатку допомогти собі (спочатку маска на себе потім на дитину- правило в літаку), ось чому важливо розуміти межі своєї зони стійкості (зони «все гаразд»), а також опанувати інструменти для швидкого повернення в разі виходу із цієї зони.

 У програмі з соціально-емоційного та етичного навчання та у моделі стійкості спільноти пропонують дієві практики: Миттєва допомога (попий води; знайди 6 кольорів, порахуй від 10 до 1; доторкнись до поверхонь; почуй 3 різні звуки; обійди кімнату; стисни або потри долоні), практики ресурсніть та заземлення, жести, змістити і зафіксувати, у який основний акцент робиться на відчутті в тілі. Саме увага до тіла відновлює наш емоційний стан і повертає на когнітивну складову.

Ось чому для вчителів насамперед стоїть задача працювати спочатку над емоційним станом, а потім вже звернути увагу на прогалини в знаннях. Коли діти більш-менше стресостійкі, то подолати свої прогалини в знаннях зможуть за допомогою національної освітньої платформи «ПОВІР».

Від admin