Google Workspace – це набір хмарних інструментів, що дозволяють спілкуватися, співпрацювати та організовувати роботу в режимі онлайн. Ці інструменти забезпечують простий та зручний доступ до всієї необхідної інформації, що дозволяє ефективно керувати освітнім процесом та спрощує спілкування з учасниками освітнього процесу.

Для того, щоб організувати роботу заступника директора з навчально-виховної роботи в середовищі Google Workspace, можна використовувати наступні інструменти: Gmail – для електронної пошти та обміну повідомленнями з учасниками освітнього процесу, Google Drive – для зберігання та обміну документами та матеріалами, що використовуються в освітньому процесі, Google Calendar – для планування та координації роботи з учасниками освітнього процесу, Google Meet – для проведення відеоконференцій та віртуальних зустрічей з учасниками освітнього процесу, Google Classroom – для організації освітнього процесу та взаємодії з учнями та викладачами, Google Forms – для проведення опитувань та збору даних від учасників освітнього процесу.

Організація роботи заступника директора з навчально-виховної роботи в середовищі Google Workspace може підвищити продуктивність та ефективність роботи та спростити взаємодію з учасниками освітнього процесу. Також це дозволить зберігати всю необхідну інформацію в одному місці, що спрощує її пошук та доступність.

Питання організації роботи заступника директора з НВР в середовищі Google Workspace буде розглянуто під час проведення вебінару зля заступників директора з навчально-виховної роботи на тему “Організація роботи заступника директора з навчально-виховної роботи в середовищі Google Workspace” 27 квітня 2023 року о 15:00 на платформі Meet.

Спікер заходу – Вацкова Оксана Петрівна, заступник директора з НВР Одеського ліцею №30.

Посилання для участі в заході: https://meet.google.com/rqm-hnnp-sja

Від admin