«Для багатьох математика завжди залишається

таємницею за «сімома замками». А секрет простий:

 малюків треба заохочувати  до математики в грі…»
                                                        Л. Венгер

  21 лютого 2023 року на платформі ZOOM відбувся методичний практикум для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти на тему: «Сучасні підходи до логіко-математичного розвитку та використання цікавого матеріалу у роботі з дошкільниками», до якого приєдналися 70 працівників дошкільних закладів міста Одеса.  Досвідом роботи з вищезазначеного питання  поділилися вихователі Одеського закладу дошкільної освіти № 147 Стоєва Ірина Миколаївна, Паскар Світлана Володимирівна, Копійко Інна Вікторівна. Ведуча практикуму вихователь-методист Лета Наталя Василівна.

      Мета заходу:  підвищити рівень проінформованості учасників щодо формування логіко – математичної компетентності дошкільників відповідно до Державного базового компонента та програм  розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». 

       В оновленому Базовому компоненті дошкільної освіти зібрані всі ключові компетентності, які формуються у просторі освітніх напрямів роботи закладів дошкільної освіти через організацію педагогом основних видів діяльності.

   Лета Н.В. нагадала слухачам основні компетентності:   логіко-математична, сенсорно-пізнавальна, технологічна, предметно-практична та дослідницька. Першоосновою формування сенсорно-пізнавальної, логіко-математичної, дослідницької компетентності є створення інтерактивного розвивального середовища як ігрового поля для активної діяльності дитини-дошкільника.

      Спікери методичного практикуму – вихователі дошкільного закладу № 147 розповіли слухачам про форми організації логіко-математичного розвитку та інноваційні технології та методики, які вони  використовують у роботі з дітьми  молодшого, середнього та старшого дошкільного віку. Розповіли, які джерела інформації та додаткового матеріалу вони використовують: всеукраїнський портал ANELOK, видавництво «Ранок», освітні сайти «Невгамовні» та «Розвиток дитини», освітній проект «На Урок», освітню платформу «Всеосвіта». За проханням слухачів у чаті надали електронні посилання джерела дидактичних ігор.

       Освітня робота з дітьми не може проводитися осторонь роботи з батьками, тому що досягнення дитини неможливе без допомоги сім’ї. В роботі з батьками поставили за мету – разом розвивати  пізнавальні та розумові процеси дітей. У завершенні заходу була проведена рефлексія з використанням вправи «Бінго», під час якої учасники зустрічі  самостійно  оцінили власний стан, емоції та результати діяльності.

Від admin