15 вересня 2022 року для вчителів початкових класів  був проведений вебінар на тему: «Організація уроків у початковій школі в режимі онлайн. Особливості зворотнього зв’язку вчителя, учнів та батьків», в якому взяли участь 100 вчителів початкових класів закладів освіти міста.

Спікер – Гуслякова Наталія Олександрівна, вчитель початкових класів Одеської ЗОШ № 78.

В умовах дистанційного навчання перед освітянами постало завдання створити цікаві онлайн-уроки, які включали б усі принципи та ідеї НУШ і повною мірою розвивало б усі необхідні ключові компетенції здобувачів освіти.

У презентації Наталія Олександрівна зазначила вимоги до вчителів під час організації дистанційного навчання:

  • скласти правила поведінки під час онлайн уроків та розклад уроків, встановити графік спілкування у режимі онлайн і чітко його дотримуватися;
  • підготувати план, цікаві матеріали та завдання для організації та проведення дистанційного навчання;
  • домовитися з батьками про конструктивний зворотній зв’язок для уникнення непорозумінь. Швидко реагувати на повідомлення учнів та батьків;
  • для успішного здійснення дистанційного навчання учитель має володіти технологічними аспектами організації освітньої діяльності школярів, які містять у собі різні прийоми роботи в форумі, чаті, теле- і відеоконференціях, а також з електронною поштою та іншими комунікаційними засобами;
  • створювати атмосферу психологічного комфорту (хвалити учнів, підвищувати самооцінку, створювати умови самостійної самореалізації учнів).

Особливу увагу звернула на питання кібербезпеки та гігієни роботи за комп’ютером – надання рекомендації учням і батькам щодо того, як захистити свої персональні дані, вберегтися від кібербулінгу в інтернеті, безпечно та комфортно працювати в мережі.

Підчас дистанційного навчання вчитель використовує такі інструменти спілкування:

  • платформа Zoom- відеоконференції та трансляція відеоуроків.
  • платформа Classroom, яка дозволяє організувати онлайн роботу. Вчитель має можливість контролювати, систематизувати, переглядати результати виконання завдань та організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу.
  • Viber та Telegram дозволяють створювати закриті групи, спільноти, чати, вести обговорення тем, завдань, проблем, інформації.
  • платформа «На урок» дозволяє створювати інтерактивні онлайн-тести з будь-якого предмету. На додачу, тут можна знайти та використати вже готові тестові завдання з більшості шкільних тем.

Спілкуючись учасники вебінару  прийшли до висновку, що робота вчителя в дистанційному режимі потребує більшого ресурсу: часового, емоційного, інтелектуального. Для дистанційного навчання педагог має адаптувати навчальний матеріал так, щоб під час онлайн-уроку викласти найцінніше та надати інструкції і роз’яснення для опрацювання навчального матеріалу.

Від admin