Відповідно до плану роботи КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 07 лютого 2022 року на платформі Zoom відбувся методичний воркшоп для вчителів німецької мови закладів загальної середньої освіти міста Одеси за темою «Різні типи навчання потребують різних стратегій: як мотивувати учнів до навчання німецької мови за допомогою аудіовізуальних прийомів», у якому взяли участь 25 педагогів.
Мета заходу: підвищення рівня професійної майстерності вчителів щодо організації і проведення сучасного уроку німецької мови; удосконалення навичок з використання аудіовізуальних прийомів як засобу мотивації учнів до навчання.
Під час вебінару були розглянуті питання:
- «Різні типи сприйняття інформації учнями та ефективні стратегії щодо викладання німецької мови в сучасних умовах»;
- «Використання аудіовізуальних прийомів на уроках німецької мови як засобу мотивації учнів до вивчення предмету»;
- «Методичні аспекти щодо використання аудіовізуальних засобів на різних етапах сучасного уроку німецької мови»;
- «Методичні вимоги до сучасного уроку (відеоуроку)»
У рамках методичного воркшопу під керівництвом Вадима Орешича, викладача німецької мови, методиста видавництва «Hueber», вчителі опрацювали методичні прийоми щодо використання аудіовізуальних засобів на уроках німецької мови з урахуванням різних типів сприйняття інформації учнями з метою мотивації до вивчення предмету, формування пізнавальних інтересів, активізації розумової активності.
Аудіо- та відеоматеріали дають можливість працювати з автентичними зразками з іноземної мови та підвищують рівень предметної та ключових компетентностей школярів.
Консультант Одеського центру професійного розвитку педагогічних працівників Світлана Кривич провела методичне консультування щодо оновлених нормативних документів та методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України, які регламентують впровадження технологій дистанційного навчання в освітній процес в умовах сьогодення. Педагог зупинилась на вимогах до сучасного відеоуроку як додатковому джерелі асинхронного навчання, а саме: на дидактичному та презентаційному аспектах, на методичних вимогах до його створення. На завершення вчителі поспілкувались зі спікерами з питань сучасного підходу в організації і проведенні уроку німецької мови та висловили сподівання на наступні професійні зустрічі.