Відповідно до плану роботи КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 27 вересня 2021 року на платформі Zoom відбулась педагогічна зустріч для вчителів французької мови за темою «Реалізація сучасного підходу до викладання французької мови у 2021 – 2022 навчальному році», у якій узяли участь 20 педагогів
Мета заходу: підвищення професійної компетентності педагогів з питань організації освітнього процесу у 2021-2022 навчальному році, надання методичної допомоги щодо використання засобів та інструментарію для організації дистанційного навчання під час викладання французької мови
На вебінарі розглядались наступні питання:
- «Особливості викладання французької мови у 2021-2022 навчальному році»
- «Впровадження дистанційного навчання в освітній процес під час викладання іноземних мов»
На початку заходу консультант КУ «Одеський центр професійного розвитку» Світлана Кривич провела методичне консультування за темою «Особливості викладання французької мови у 2021-2022 навчальному році та окреслила основні орієнтири щодо використання державних стандартів і освітніх програм у 2021/2022 навчальному році, їх особливостей та обов’язкового виконання; звернула увагу на систему оцінювання учнів середньої та старшої школи, вимоги до корегування результатів навчання тощо
Консультант зупинилась на питанні щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів в умовах Нової української школи, а саме: звернула увагу на новий нормативний документ Міністерства освіти і науки України(наказ МОН від 13.07.21 № 813), яким затверджено методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів у 2021-2022 навчальному році; окреслила основну мету, принципи, функції, види оцінювання, а також зосередила увагу слухачів на ключових змінах у даному процесі, проведенні тематичних діагностувальних робіт як засобу зворотнього зв’язку та на здійсненні підсумкового оцінювання
Марія Сосновська, вчитель Одеськоїгімназії № 5, тренер вчителів НУШ та Всеукраїнської школи онлайн поділилась досвідом щодо впровадження дистанційного навчання в освітній процес під час викладання іноземних мов
Тренер познайомила педагогів з можливостями використання платформ та інструментів для навчання онлайн, а саме: платформи Zoom для спільної організації роботи учнів та управління кімнатами, «Quizlet» для розробки інтерактивних вправ на основі флеш-карток та оптимізації навчання; асоціативних інтелект-карток «Mind map» для структурування навчального матеріалу та кращого його сприйняття і засвоєння; «Quizizz» для створення тестів та оцінювання результатів роботи учнів як під час занять, так і в якості домашньої роботи
Педагоги отримали корисні знання, практичний досвід та методичні поради з вищезазначених питань, які допоможуть їм успішно справитися з викликами сучасної освіти.