«Використання інноваційного підходу до викладання німецької мови як умова формування ключових компетентностей учнів та підготовки їх до життя у сучасному світі»

Відповідно до плану роботи КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 04 червня 2021 року на платформі  Zoom  відбувся методичний воркшоп за темою «Використання інноваційного підходу до викладання німецької мови як умова формування ключових компетентностей учнів та підготовки їх до життя у сучасному світі».

Мета заходу: підвищення професійної компетентності педагогів з питань осучаснення освітнього процесу засобами інноваційних методик, надання методичної допомоги щодо використання сучасних практик та онлайн – інструментів під час викладання німецької мови, ознайомлення вчителів з можливостями безкоштовного освітнього проєкту від Гете – Інститутув Україні  

Під час  керованої  міні-лекції,  яку провела консультант КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» СвітланаКривич, учасники заходу опрацювали питання «Методичні аспекти впровадження сучасного уроку в освітній процес». Спікер акцентувала увагу педагогів на сучасних підходах до організації і проведення уроку в реаліях Нової української школи, а саме: діяльнісному, особистісно зорієнтованому, компетентнісному, соціально орієнтованому тощо. Консультант окреслила основні вимоги до змісту, структури, методичного наповнення, умов і техніки проведення сучасного уроку та наголосила, що саме дитина, її ціннісні орієнтири та потреби, право вибору та можливість вільно висловлювати власну думку є головними на уроці.

Вчитель Одеської гімназії №1, тренер Гете – Інституту, референт видавництва Хубер  ВікторяМаринюк  презентувала  безкоштовний  освітній проєкт  від Гете – Інституту«Цифровий Дитячий університет у школі», який допоможе дітям знайти відповіді на питання з різних сфер науки та культури, сприятиме вивченню та удосконаленню німецької мови за інноваційною методикою. Спікер зазначила,  що даний проєкт за напрямками  Kinderuni (8-12 років) та Junioruni (12-14 років) можна інтегрувати в сучасний освітній процес і таким чином модернізувати урок, мотивувати учнів до всебічного розвитку та до вивчення німецької мови. У рамках даного проєкту пропонуються також дидактичні матеріали з методичними вказівками та розробками для вчителів, які виявили бажання працювати у даному напрямку.

Майстер – клас «Підбір та використання креативних вправ, цікавих завдань, цифрових інструментів як засобу мотивації учнів до вивчення та удосконалення німецької мови» під керівництвом Вікторії Маринюк, вчителя Одеської гімназії №1, тренера Гете – Інституту, референта видавництва Хубер, сприяв засвоєнню цифрових інструментів, за допомогою яких педагоги створювали в онлайн-режимі сучасний урок для навчання за змішаною формою.

Учасники заходу отримали нові знання, цікавий досвід щодо організації і проведення сучасного уроку, щодо використання нових можливостей з розвитку  ключових компетентностей учнів і підготовки їх до життя у реаліях Нової української школи.

Від admin