Відповідно до плану роботи КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 31 березня 2021 року в режимі онлайн відбувся тренінг з теми «Формування комунікативних умінь і навичок учнів початкових класів шляхом використання інтерактивних технологій», в якому взяли участь 40 вчителів початкових класів з 30 закладів загальної середньої освіти міста Одеси.
Метою заходу було сприяння професійного розвитку вчителів початкових класів з реалізації основних викликів нової української школи; ознайомлення із сучасними освітніми методиками, які сприяють формуванню комунікативної компетенції молодших школярів; набуття навичок роботи, використовуючи дидактичні ігри; поширення кращих зразків педагогічного досвіду.
На тренінгу розглянуто методи, прийоми і досвід, які сприяють формуванню комунікативних компетентностей молодших школярів. Модератори заходу – Лазаренко Т.І., консультант КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників», та Самойленко Ольга Геннадіївна, координатор міської динамічної творчої групи вчителів початкових класів, вчителька Одеської ЗОШ №89 акцентували увагу на значенні комунікативної компетентності молодших школярів для формування особистості, здатної творчо мислити, приймати рішення, мати свою позицію, активно діяти в будь-якій життєвій ситуації.
В рамках тренінгу виступили вчителі початкових класів Одеської ЗОШ №14 (Коцюк Світлана Миколаївна, заступник директора з НВР; Костенко Лілія Володимирівна, голова МО вчителів початкових класів; Глєбова Лариса Еріківна, тренер НУШ; Хварцкія Олександра Володимирівна). Вони презентували власний досвід щодо використання на уроках інноваційних методик, які сприяють формуванню комунікативних компетентностей молодших школярів в умовах Нової української школи.
Вчителі початкової школи Одеської ЗОШ №5 Дану Поліна Афанасіївна, Кириченко Наталя Миколаївна поділилися досвідом формування комунікативних умінь і навичок учнів початкових класів шляхом створення проєктів та шляхом реалiзацiï змiстовоï лiнiï “Дослiджую медiа”.
Учасники зустрічі підтримали, що запорукою формування у молодших школярів комунікативної компетентності є створення такої атмосфери в системі «учитель-учень», «учень-інші учні», яка б сприяла позитивному спілкуванню, стимулювала мовленнєву діяльність учнів. Важливо, щоб учні бачили позитивний результат, відчували задоволення від власного успіху і успіху тих, хто поруч.