Відповідно до плану роботи КУ  «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 17 березня 2021 року на платформіZoom відбувся вебінар для вчителів німецької мови закладів загальної середньої освіти міста Одеси за темою «Майстерність дидактизації  навчальних матеріалів як необхідна умова «створення» сучасного уроку німецької мови». У заході взяли участь 28 педагогів.

Мета вебінару:  підвищення професійної майстерності вчителів з питань підготовки і проведення сучасного уроку, поширення знань  з  організації діяльнісного підходу під час освітнього процесу,  надання методичної допомоги щодо дидактизації автентичних навчальних матеріалів на сучасному уроці німецької мови

Програма заходу:

  • Інформаційний блок «Дидактизація як засіб трансформації освітнього контенту  в  інструмент навчання  на уроках  іноземних мов», спікер Юлія Півовар, кандидат педагогічних наук, викладач кафедри німецької філології Харківського національного педагогічного університету імені Г. Сковороди
  • Методичний воркшоп «Використання методів дидактизації автентичних навчальних матеріалів відповідно до мети, завдань та змісту  сучасного уроку німецької  мови», спікер Юлія Півовар, кандидат педагогічних наук, викладач кафедри німецької  філології Харківського національного педагогічного університету імені Г. Сковороди
  • Методичне консультування «Основні вимоги до відеоуроку як методу дистанційного навчання в сучасних реаліях», спікер Світлана Кривич, консультант КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників»

Під час вебінару  педагоги отримали нові  знання та цікавий педагогічний досвід з питань підготовки та проведення сучасного уроку німецької мови, а саме: познайомились з  феноменом  дидактизації навчальних матеріалів як засобу трансформації освітнього контенту в об’єкт навчання; набули практичних навичок щодо перетворення автентичних матеріалів відповідно до мети, завдань та змісту сучасного уроку.

         У рамах методичного воркшопу під керівництвом Юлії Півовар, викладача кафедри німецької філології ХНПУ ім. Г. Сковороди, вчителі взяли участь у майстер-класі з дидактизації окремих речень,  текстів, коміксів, пісень, віршів, фото та відеоматеріалів,  граматичних вправ, які можна використовувати на уроках німецької мови для розвитку комунікативної, соціолінгвістичної та лінгвістичної компетентностей школярів. Спікер звернула увагу слухачів на якість навчальних матеріалів, їх адаптацію відповідно до здібностей, інтересів, майбутньої життєвої траєкторії кожної дитини; на важливість діяльнісного підходу до організації  освітнього процесу.

 Методичне консультування за темою «Основні вимоги до відеоуроку як методу дистанційного навчання в сучасних реаліях»  провела Світлана Кривич,  яка  окреслила дидактичний аспект та вимоги до оформлення презентації  під час підготовки відеоуроків з німецької мови.  Консультант акцентувала увагу слухачів на виконанні дидактичних правил, які розкривають не тільки особливості застосування принципів дидактики, а також  є узагальненням практичного досвіду педагогів.

Відповідно до Концепції Нової української школи іншомовна компетентність, яка передбачає знання іноземних мов,  уміння розуміти висловлене та висловлюватись у діапазоні соціальних,  культурних та міжкультурних контекстів, є однією з ключових. Досягти даної мети можна на засадах особистісно-орієнтованої моделі навчання, діяльнісного підходу в освітньому процесі та використання сучасних дидактичних засобів.   Здійснити вищезазначені  підходи допоможуть  професійна компетентність і педагогічна майстерність учителя в підготовці і проведенні сучасного уроку німецької мови. 

Захід пройшов у атмосфері творчої співпраці та взаємоповаги. Педагоги подякували спікерам за цікавий і корисний  педагогічний досвід.

Від admin