23 березня 2021 року  о 13.00 годині в онлайн-форматі на платформі Zoom відбудеться педагогічна майстерня «Актуальні питання роботи педагогів-організаторів в парадигмі сучасної освіти».

Мета заходу –  підвищення рівня професійної компетентності педагога-організатора, удосконалення та поглиблення його професійних знань та вмінь як носія рефлексивної культури й умотивованого, фахового спеціаліста про структуру та зміст професійно-педагогічної діяльності, з теорії й методики виховної роботи, дозвільно-ігрової діяльності, нових технологій, методів і прийомів організації освітнього процесу відповідно до вимог Нової української школи .  

Бути педагогом-організатором – це мистецтво, творчість і водночас відповідальність. Він виховує своєю особистістю, своїми знаннями і любов’ю,  своїм ставленням до світу любов до людини, до природи, до праці. Праця педагога-організатора – це дорога без кінця, адже виховання продовжується все життя. Ця робота відкрита, вона як дзеркало у якому відображаються педагоги, учні, освітнє середовище.  

Педагог-організатор – це людина у постійному творчому пошуку, порадник, котрий допомагає включатися в різноманітні види діяльності, формує і згуртовує колектив, організовує колективну творчу діяльність.

Педагог-організатор постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру. Уміння взаємодіяти з колегами, розуміти особистість кожної дитини, виробляти принципи спілкування, будувати взаємини з дітьми на основі справедливості – найважливіші умови співробітництва з усіма суб’єктами виховання.

Будуть розглянуті питання:

  • «Створення гуманітарного середовища щодо професійного зростання педагога в умовах технологізації суспільства», Доценко Анастасія Вадимівна, педагог-організатор Одеської ЗОШ №103;
  • «Інноваційна компетентність педагога-організатора. Використання сучасних виховних технологій в роботі педагога-організатора. Сучасні технології формування дитячого колективу», Леонова Ольга Миколаївна, педагог-організатор  Одеської СШ  №35;
  • «Громадянські компетентності: сутність та технології формування. Формування громадянської та лідерської компетентності учнів закладу загальної середньої освіти. Лідерська компетентність педагога-організатора», Голтвян-Томачинська Ярослава Ростиславівна, педагог-організатор Одеського ліцею №9.

Від admin