У рамках реалізації освітнього проєкту «Компетентний учитель – успішний випускник», з метою підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання  17 січня   2022 року на платформі  Zoom відбулась  педагогічна майстерня за темою «ЗНО — 2022: система роботи вчителя щодо підготовки учнів до ЗНО з  англійської мови у частині «Читання», у  якій  узяли участь 33 педагоги  закладів загальної середньої освіти міста Одеси.

Мета заходу: підвищення професійної компетентності педагогів з  підготовки учнів до ЗНО з англійської мови; обмін педагогічним  досвідом з даного питання; надання кваліфікованої методичної допомоги щодо виконання завдань зовнішнього незалежного оцінювання з розділу «Читання»

Під час зустрічі було акцентовано увагу слухачів на важливих питаннях з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання:

  •  «Характеристика завдань ЗНО з англійської мови у частині «Читання»;
  • «Методичні прийоми щодо виконання завдань з частини «Читання»;
  • «Дієві стратегії виконання екзаменаційних завдань з частини  «Читання»: з вибором однієї правильної відповіді; на заповнення пропусків, на відповідність»;
  • «Використання завдань ЗНО з англійської мови у рамках сучасного уроку під час підготовки до ЗНО»

На початку заходу консультант Одеського центру професійного розвитку педагогічних працівників Світлана Кривич  розкрила питання щодо загальної  характеристики сертифікаційної роботи  з англійської мови у частині «Читання» відповідно до наказу Регіонального центру оцінювання якості освіти  (№ 151 від 01 листопада 2021); окреслила основні стратегії щодо розв’язання завдань різних типів (з вибором однієї правильної відповіді; на заповнення пропусків, на відповідність»); звернула увагу слухачів на  запобіжники, які допоможуть  випускникам не помилитись і успішно впоратись із екзаменаційними  завданнями з англійської мови у частині «Читання » (презентація).

Під час проведення педагогічної майстерніпід керівництвом Мілени Головіної, вчителя англійської мови вищої категорії, учителя-методиста Одеської гімназії № 1, експерта з перевірки відкритої частини ЗНО, були опрацьовані методичні прийоми, основні стратегії та алгоритми щодо виконання завдань різних типів: з вибором  однієї правильної  відповіді,  на відповідність та на заповнення пропусків (презентація).  

Педагог поділилась досвідом щодо використання тестових завдань з читання та підготовки учнів до ЗНО в рамках сучасного уроку; звернула увагу слухачів на особливості  роботи з учнями  щодо  визначення ключових слів у текстах; на слова та вирази, які можуть відволікти учасників ЗНО від надання правильної відповіді.

Мілена Головіна  надала поради з власного педагогічного досвіду, розкрила  методичні «родзинки» щодо успішної  підготовки учнів до ЗНО у частині «Читання».

На завершення спікери відповіли на запитання вчителів щодо труднощів з даної частини тестування, а учасники вебінару, в свою чергу, висловили подяку за цікавий корисний захід та сподівання на наступні педагогічні зустрічі з даної тематики.  Педагоги отримали список корисних сайтів та інструментів, посилання на сценарії уроків з англійської мови  щодо визначення ключових слів у текстах, які стануть їм у нагоді під час підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови у частині «Читання».

Helpful materials for ZNO reading preparation

https://www.youtube.com/watch?v=mwfCjWEuEQ8

https://zno.osvita.ua/english/468/

3rd-Grade-The-Key-to-Keywords

3-5-unit1-thekeytokeywords

от admin