У рамках реалізації освітнього проєкту  «Компетентний учитель – успішний випускник», з метою підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання  13 грудня  2021 року на платформі Zoom відбулась  педагогічна майстерня за темою  «ЗНО – 2022: методичні аспекти підготовки учнів до ЗНО з англійської мови у частині «Аудіювання», у   якій  узяли участь 35 педагогів закладів загальної середньої освіти міста Одеси.

Мета заходу: підвищення професійної компетентності педагогів з питань підготовки учнів до ЗНО з англійської мови; надання кваліфікованої методичної допомоги щодо формування компетентності школярів із сприймання мови на слух, щодо використання завдань зовнішнього незалежного оцінювання з аудіювання

Під час вебінару було акцентовано увагу слухачів на важливих питаннях з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання:

  • «Особливості сертифікаційної роботи ЗНО – 2022 у частині «Аудіювання».
  • «Дієві стратегії виконання екзаменаційних завдань ЗНО з  аудіювання  за різними формами: на вибір однієї правильної відповіді, правильного/неправильного твердження».
  • «Навчання та етапи формування компетентності щодо сприймання на слух (аудіювання) автентичних текстів».
  • «Корисні поради щодо успішної підготовки учнів до ЗНО у частині «Аудіювання» за потребою вчителів»

На початку заходу консультант Одеського центру професійного розвитку педагогічних працівників Світлана Кривич  окреслила основні види і форми завдань зовнішнього незалежного оцінювання з розділу «Аудіювання», їх особливості відповідно до вимого сертифікаційної роботи; звернула увагу на систему нарахування балів з даного напрямку. Педагог також зупинилась на рекомендаціях освітнього центру Кембріджського університету щодо технології виконання кожного блоку завдань з аудіювання під час проходження ЗНО.

Під час проведення педагогічної майстерні під керівництвом Марії Сосновської, вчителя англійської мови Одеської гімназії № 5, тренера Всеукраїнської школи онлайн, Британської ради та вчителів НУШ,  були опрацьовані питання щодо сприймання текстів на слух, основні стратегії виконання завдань з аудіювання, екзаменаційні формати аудіювання та рекомендації щодо ефективної роботи з ними.

Спікер звернула увагу слухачів на відволікаючі слова та фрази, на так звані «пастки»,  та шляхи їх уникнення.

У другій частині заходу обговорили важливе питання щодо тренування «активного слухання», опрацювали  інструменти та вправи для ефективного розвитку навичок  аудіювання.

На завершення спікери відповіли на запитання вчителів щодо труднощів, пов’язаних з даною частиною зовнішнього незалежного оцінювання, таких як розуміння змістових акцентів, ключової інформації,   темпу мовлення носіїв мови тощо.  Усім учасникам заходу було надано список корисних сайтів та інструментів , які стануть їм у нагоді під час підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови у частині «Аудіювання»

от admin