У рамках реалізації освітнього проєкту «Компетентний учитель — успішний випускник», з метою підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання 29 листопада 2021 року на платформі Zoom відбувся методичний воркшоп  «ЗНО – 2022: методичні аспекти підготовки учнів до ЗНО з англійської мови у частині «Читання», в якому взяли участь 36  педагогів закладів загальної середньої освіти міста Одеси

Мета заходу: підвищення професійної компетентності педагогів з  підготовки учнів до ЗНО з англійської мови, надання кваліфікованої методичної допомоги щодо  використання завдань зовнішнього незалежного оцінювання з окремих видів мовленнєвої діяльності

Під час вебінару було акцентовано увагу слухачів на важливих питаннях з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання:

  • «Дієві стратегії виконання екзаменаційних завдань з частини  «Читання» (на прикладі завдання з множинного вибору);
  • «Типові проблеми та помилки учнів при виконанні частини ЗНО «Читання»;
  • «Ефективне поєднання викладання англійської мови у старших класах та підготовки до ЗНО з англійської мови»

На початку заходу консультант Одеського центру професійного розвитку педагогічних працівників Світлана Кривич окреслила основні види і форми завдань зовнішнього незалежного оцінювання з розділу «Читання», їх особливості відповідно до вимог сертифікаційної роботи; звернула увагу на систему нарахування балів з даного напрямку.

Наталія Міхненко, викладач англійської, співавтор посібника для підготовки до ЗНО, сертифікований екзаменатор міжнародних іспитів Pearson English International Certificate, методист Міжнародного освітньо — методичного центру Dinternal Education під час методичного воркшопу опрацювала з педагогами сучасну методику щодо проведення читання; стратегії виконання різних форм  завдань, які  виносяться на ЗНО, а саме: множинного вибору, вправи на використання перифраз для пошуку правильної відповіді у тексті.

Спікер акцентувала увагу слухачів на вміннях учнів робити аналіз текстів для читання за допомогою стратегій «Skimming», «Scanning»,  які спрямовані на швидке розуміння тексту;  на вміння виділяти  ключові слова і звертати увагу на заголовок, який містить багато корисної інформації;  на пошук синонімічних фраз у тексті під час відповідей на запитання.

Тренер надала покрокову інструкцію щодо ефективної роботи з текстами під час підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови у частині «Читання».

На завершення педагоги подякували організаторам та спікеру за цікавий науково-методичний захід.  Учителі отримати корисну інформацію, посилання на методичні матеріали https://elt.dinternal.com.ua/for-teachers/teaching-tips-tricks,  які можна використовувати під час планування уроків англійської мови;  перейняли сучасний педагогічний досвід щодо підготовки учнів до тестування   у частині «Читання».

от admin