Мнемотехніка як засіб підвищення продуктивності освітнього процесу в умовах НУШ

30жовтня 2020 року  вперше дистанційнопроведено тренінг «Мнемотехніка як засіб підвищення продуктивності освітнього процесу
 в умовах НУШ»
для вчителів початкової школи.Через карантинні обмеження друга сесія навчання відбувалась на платформі Google Meet.

Метою тренінгу є оволодіння учасниками технологією освітньої мнемотехніки для поліпшення засвоєння учнями нової інформації шляхом свідомого створення асоціативних зв’язків.

Учасники, 34 вчителі початкової школи, повторили попередній матеріал, завдання до якого отримали завчасно, а також засвоїли новий метод «Зв’язування»та прийоми:«Сюжет», «Послідовні асоціації», «Синтез», «Римізація», «Абревіатура», «Перша буква», «Логічні запитання».

Тренінг побудований на основі навчально-методичного посібника Г.Чепурного «Освітня мнемотехніка» . 

Захід проводили тренери:

  • Лайтан Олена Павлівна, вчитель початкових класів вищої категорії, вчитель-методист Одеського ліцею «Фонтанський» Одеської міської ради,співавтор зошиту «Мнемознайко» для учнів 1 класу.
  • Стародубцева Катерина Володимирівна, консультант (завідувачка сектору) КУ «ОЦПРПП», учитель початкових класів вищої категорії, «Старший вчитель», співавтор програми курсу за вибором «Мнемічні таємниці».

Продовження навчання очікується через три тижні.