Готуємось до нового навчального року

26 серпня 2020 року в онлайн-форматі у рамках відкритого освітнього форуму — 2020 «Освітні перлини Одеси» на тему: «Готуємось до нового навчального року» 55 вчителів початкових класів міста взяли участь у онлайн – тренінгах. Метою роботи було надання методичної допомоги педагогам м. Одеси на новий 2020/2021 н.р. з реалізації основних викликів нової української школи, пошуку ефективних шляхів підвищення рівня освітньої діяльності.

Зміст виступів спікерів в дистанційному режимі довів, що НУШ – це школа, де прислухаються до думки учнів, навчають їх критично мислити та не боятися висловлювати власну думку.

Під час актуального діалогу «Вчимо дітей по-новому» Лазаренко Тетяна Іванівна, методист КУ «Одеський методичний центр освітніх ініціатив», зосередила увагу на ключових орієнтирах нової української школи.

Досвідом впровадження ідей нової української школи та Державного стандарту початкової освіти поділилися Самойленко Ольга Геннадіївна, координатор міської динамічної творчої групи вчителів початкових класів, вчителька Одеської ЗОШ №89 та Вачева Тетяна Іванівна, регіональний тренер НУШ, вчителька Одеської СШ№99.

Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, має стати пріоритетним у НУШ зазначила на тренінгу «Ознаки навчання учнів на засадах компетентнісного навчання. Карусель ідей» Григоращенко Світлана Вікторівна, вчителька початкових класів Одеського ліцею №9. Світлана Вікторівна познайомила педагогів з ключовими компонентами та ознаками навчання учнів на засадах компетентісного навчання, мотивувала педагогів до впровадження технологій компетентісного підходу вправами та прикладами з власного досвіду реалізації компетентісного підходу.

Золотарьова Катерина Олегівна, вчителька початкових класів Одеського ліцею №19 провела тренінг, на якому ознайомила учасників з особливостями реалізації змісту інтегрованого курсу «Я досліджую світ» в 3 класі.

Педагоги мали змогу поставити додаткові питання під час онлайн обговорення, отримали дієві рекомендації для покращення освітнього процесу та самопочуття дітей.

Учасники заходу лишились задоволеними таким форматом навчання, та щиро дякували спікерам за змістовні і яскраві доповіді.