18 листопада вчителі хімії та біології міста Одеси зібралися на вебінар «Використання сучасних технологій на уроках біології та хімії. Активізація пізнавальної діяльності учнів».

Консультант КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Олена ДРАГАНОВА, модераторка вебінару, ознайомила з планом проведення заходу та основними напрямками в процесі роботи.

Спікерами виступили вчителі хімії та біології Одеського ліцею №59 Галина НАУМЕНКО, Ірина ЛІПАТОВА.

Вони звернули увагу аудиторії на використання віртуальних лабораторій на уроках, використання віртуальних дошок ( Google meet, Padlet, IZZI), навчальної платформи Mozaik, відео уроків та іншого контенту YouTube.

Галина НАУМЕНКО розповіла про теорію поколінь Вільяма Штрауса та Ніла Гоува, вказуючи на різні підходи до кожного:

  • Покоління GI: народжені з 1901 по 1922 рр.
  • Мовчазне покоління: народжені з 1923 по 1942 рр.
  • Бебі-бумери: народжені з 1943 по 1963 рр.
  • Покоління X: народжені з 1963 по 1982 рр.
  • Покоління Y (Міленіали): народжені з 1982 по 2000 рр.
  • Покоління Z: народжені з 2000 по 2020 рр.
  • Покоління Alpha: народжені після 2020 року.

Ірина ЛІПАТОВА ознайомила з рухливою демонстрацією процесів хімії та біології, зупинилась на ігрових моментах та нейрогімнастиці. Також вона запропонувала методи корекції кліпового мислення та напрацювання концентрації уваги.

В ході вебінару вчителька допомогла присутнім створити робочий аркуш –друковану або веб-сторінку з навчальним матеріалом і завданнями для учня. Його основна мета– допомогти учням засвоїти нові теми або закріпити вже вивчені навички, виконуючи письмові вправи, що заповнюють на аркуші.

Від admin