Стрімке утвердження інформаційної цивілізації ставить перед життям нові завдання: суспільство потребує особистості, здатної мислити нестандартно, гнучко підходити до вирішення проблеми, швидко збирати необхідну інформацію, висувати гіпотезу, робити висновки. У просторі, що динамічно розвивається, різко збільшується особистісна та соціальна значущість креативного мислення.
Основоположним підходом до навчання вважають компетентнісний підхід, який передбачає формування й розвиток базових і предметних умінь та навичок, що ґрунтуються на знаннях і дають змогу особистості ефективно діяти та виконувати певну функцію. У цьому контексті особливої ваги набуває активізація пізнавальної діяльності.
Сьогоднішній освітній простір потребує нового підходу до навчання, який поєднує передачу знань із розвитком критичного мислення та активної пізнавальної діяльності учнів. Уроки історії та правознавства не лише знайомлять школярів із подіями минулого та основами права, а й формують громадянську свідомість, здатність аналізувати та робити власні висновки.
Згідно з планом роботи Комунальної установи «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» на 2025 рік, 21 жовтня 2025 року о 14.30 на платформі Google МEEТ відбудеться вебінар «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії та правознавства: сучасні методи та практичні підходи».
Досвідом використання інтерактивних технологій для активізації пізнавальної діяльності на уроках історії поділиться спікерка заходу Інна ХОДАК, учителька історії Одеського ліцею № 49.
Спікерка Юлія ПІДГОРНА, учителька історії Одеського ліцею № 49, презентує досвід використання дослідницьких технологій на уроках історії.
Спікерка Альона ГУТОРІНА, учителька історії та правознавства Одеського ліцею № 49, поділиться цікавим досвідом використання практичних прийомів та завдань на уроках правознавства.
Запрошуємо вчителів історії долучитися до заходу!