14 травня 2025 року на базі Комунальної установи «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» відбувся онлайн педагогічний діалог «Розвиток логічного мислення молодших школярів засобами інтелектуальних ігор» для заступників директорів закладів загальної середньої та позашкільної освіти комунальної власності територіальної громади м. Одеси. У роботі онлайн заходу взяли участь 29 педагогів.
Спікерами заходу виступили консультанти КУ «ОЦПРПП» Тетяна ЛАЗАРЕНКО та Вікторія ХВОРОСТЯНОВА.
Під час діалогу педагоги мали можливість обмінятися думками щодо наданих практичних рекомендацій, які допоможуть прискорити процес ознайомлення учнів з основними видами логічних задач, логічними діями та операціями, основними поняттями сучасної логіки. Все це досягатиметься поєднанням створення проблемних ситуацій та ігрових методів, що забезпечить ефективний процес навчання учнів початкової ланки та вихованців закладів позашкільної освіти.
Розвиваємо мозок граючи. Є велика різноманітність інтелектуальних ігор. Логічні настільні ігри, такі як «Шахи», «Шашки», «Го», допомагають покращити інтелектуальні здібності учнів, розвивають їх критичне мислення, схильність до творчості та здатність до аналітичного мислення.
Під час заходу було здійснено презентацію Валерія ЛІВЕРІНОВА, Голови Клубу ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «ГО-КЛУБ «КОСУМІ» щодо інтелектуальної гри Го.
Математичні завдання і вправи є основою для розвитку логіки, формують навички усного рахунку, вчать абстрактного мислення. Мовні ігри розвивають мовний апарат, навчають чіткості вимови, розширюють словниковий запас.
Комп’ютерні ігри, якщо це не примітивні «стрілялки» та «бродилки», а навчальні ігри з завданнями, то цей спосіб розвитку логічного мислення у молодших школярів є перспективним.
Про створення ігрових завдань за допомогою ШІ і була презентація Ганни ШЛЕМКО, заступника директора, вчителя початкових класів ОДЕСЬКОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ № 95.
Завдяки таким зустрічам педагоги знаходять більш сучасні засоби і методи навчання, щоб успішно розвивати їх у навчальній діяльності та розвитку інтелектуальних здібностей та логічного мислення учнів.
Маємо надію на продовження діалогу на благо наших спільних інтересів, а також на подальше формування розвинутої та самостійно мислячої особистості в нашій спільній роботі.