З метою підвищення фахової майстерності щодо організації навчання за змішаною формою, вдосконалення досвіду з використанням цифрових технологій на уроках іноземних мов 20 березня 2025 року в рамках роботи Інтерактивної цифрової студії фахівця відбувся майстер-клас «Сучасний відеоурок: вибір програмних засобів для його створення», в якому взяли участь учителі іноземних мов закладів загальної середньої освіти. Захід проведено в рамках реалізації міського проєкту «Одеса проводить уроки».

Цифрові інструменти – це не тільки технічний засіб навчання, а й засіб для створення комфортного освітнього середовища, яке потребує нових форм і методів роботи, нових підходів до організації освітнього процесу, тому педагог стає не тільки носієм знань, а й провідником у цифровому просторі.

У кожного вчителя є власний вибір цифрових інструментів для використання в умовах онлайн і офлайн, але основні критерії для їх застосування – відповідність поставленим методичним цілям для отримання очікуваних результатів, універсальність, інформаційна безпека тощо.

Власним досвідом роботи щодо використанням платформи Canva для створення відеоуроків з іноземних у 8 класах НУШ поділилась керівниця Інтерактивної цифрової студії фахівця, вчителька англійської мови Одеського ліцею № 38 Лариса Іщенко. Педагогиня зауважила, що Canva – це безкоштовний сучасний ресурс графічного дизайну, який дозволяє користувачам створювати графіку, презентації, афіші та інший візуальний контент. Саме цей безкоштовний цифровий інструмент є зручним, доступним, ефективним для підготовки, запису і оформлення відеоуроків. Протягом заходу учасники опрацювали покроковий алгоритм створення навчального відео у вищезазначеній програмі, зупинились на важливих моментах щодо її застосування, а саме: на визначенні тривалості уроку, використанні анімації і музичного супроводу, передбаченні переходів між слайдами та запису коментарів тощо.

Спікерка також поділилась досвідом щодо використання штучного інтелекту на уроках англійської мови, а саме: продемонструвала, як можна швидко підготувати будь-які завдання на урок, а учням – виконати їх під час навчання і самостійно перевірити рівень підготовки з предмета. Наголошено на доцільному використані ШІ в освітньому процесі для створення персоналізованого освітнього середовища і забезпечення зворотного зв’язку з учнями та ученицями.

Під час обговорення вчителі обмінялись думками й отримали відповіді на запитання, що їх хвилювали. Консультантка Одеського центру професійного розвитку педагогічних працівників Світлана Кривич зауважила, що відеоуроки є однією з важливих форм дистанційного навчання та засобом попередження й подолання навчальних втрат. І успіх здобувачів освіти у вивченні іноземних мов теж залежить від їхньої якості.

Насамкінець педагоги подякували організаторам і спікеру Ларисі Іщенко за сучасний практичний досвід щодо підготовки відеоуроків з іноземних мов у 8 класах Нової української школи.

Щиро дякуємо, бажаємо успіхів і гарних результатів!

Від admin