20 лютого 2025 року проведено онлайн – практичний семінар «Сучасні освітні лайфхаки для подолання навчальних розривів у початковій школі : практичні прийоми». У роботі онлайн заходу взяли участь 40 вчителів.
Спікерами заходу виступили консультант Комунальної установи «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Тетяна ЛАЗАРЕНКО та Ольга САМОЙЛЕНКО, координатор міської динамічної творчої групи вчителів початкової школи, вчитель Одеського ліцею №89. Під час зустрічі учасники практичного семінару оновили знання педагогів щодо питання, яким чином надолужувати втрати в навчанні учнів, як створити такі умови, щоб діти все-таки опанували базовий матеріал і більше, могли самостійно опрацьовувати той матеріал, який потребує уваги.
Метою практичного семінару є підбір таких практичних рекомендацій, які сприяють подоланню навчальних розривів у початковій школі, забезпечуючи ефективність освітнього процесу, зростання мотивації учнів і їхнє гармонійне адаптування до освітнього середовища.
Своїм досвідом роботи подолання освітніх втрат поділилися переможці міського конкурсу «ОСВІТНЯ ПЕРЛИНА ОДЕСИ»: творча група вчителів початкової школи Одеського ліцею № 44 Олеся ЧЕРНИШ, Тамара БЛИЗНЮК, Наталія АНАТІЙ, Іванна ЛУЦЮК, Людмила ФІЛІНА, Людмила ЧАБАНЕНКО, Анна КРИКЛИВА. Це найдосвідченіші і теоретично підготовлені учителі, які виявили бажання працювати над проблемою та займаються дослідною діяльністю.
Цікаві завдання та нова інформація позитивно вплинули на всіх учасників семінару. Було проаналізовано проблеми, що спричиняють виникнення освітніх втрат серед учнів початкових класів, шляхи їх подолання. Учасники семінару мали змогу почути думку вчителів-практиків, виходячи з їх власного досвіду, щодо даного питання. Було продемонстровано вправи, які можна використовувати при роботі з молодшими школярами на уроках математики, української мови та літературного читання в 1-4 класах.
Такі зустрічі дають змогу поділитися власними ідеями з актуальних проблем початкової освіти, порадитися з професіоналами-практиками, практично закріпити набуті знання.