В межах науково-практичної конференції працівників психологічної служби міста Одеси відбувся практикум з проблеми «Психолого-педагогічних аспектів взаємодії з вихованцями, що мають особливі освітні потреби». Подію в очному форматі відвідали 25 педагогічних працівників, серед яких були практичні психологи, вихователі та асистенти вихователів, що працюють в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти, спеціалісти психологічної служби КУ ОЦПРПП, також до них приєдналися практичні психологи закладів загальної середньої освіти.

Модерувала захід консультант Комунальної установи «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Наталія ШАЙХУТДІНОВА, яка поділилася з аудиторією теоретичними знаннями та практичним досвідом у сфері інклюзивної освіти та взаємодії з дітьми, що мають особливі освітні потреби. 

Захід відбувся в дружньому невимушеному середовищі. В його першій частині було висвітлено саму проблему інклюзії в сучасному світі, алгоритм відкриття групи з інклюзивною освітою в дошкільному закладі, типи порушень у дітей з особливими освітніми потребам, а в другій надано рекомендації та практичні поради, де найбільша увага приділялася інклюзивному середовищу в групі і дитсадку, взаємодії з батьками вихованців.

Впродовж практикуму  учасники знайомилися з дієвими методиками та психологічними практиками, засобами та прийомами, що спрямовані на розвиток практичних навичок, необхідних для роботи в сучасних умовах. Кожен педагог мав можливість поділитися наболілим в своїй роботі та отримати поради і відповіді на свої питання.

Наприкінці плідного 1,5-годинного практикуму, його учасники прийшли до висновку, що переваги від інклюзії отримують не лише діти з особливими освітніми потребами, а і суспільство загалом. Але все це працює, лише в тому випадку, коли в закладі є всі фахівці з команди психолого-педагогічного супроводу і створено відповідну матеріально-технічну базу.Також вирішили, що подібні заходи потрібно проводити частіше для удосконалення професійного розвитку та набуття знань і обміну досвідом педагогами, що працюють з дітьми з ООП.

Від admin