30 жовтня 2024 року з метою підвищення рівня інформованості педагогів щодо основних шляхів впровадження STEM-освіти на уроках інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» в онлайн форматі пройшла педагогічна зустріч за темою: «Впровадження STEM – технологій як засобу формування наукового світогляду та ефективного інструменту розвитку обдарованого здобувача освіти НУШ». Вчителі Одеської гімназії № 33 поділилися власним досвідом роботи з цього напрямку: Лідія Бабак, вчитель хімії; Ірина Іщенко, вчитель біології; Ірина Лушнікова, вчитель фізики; Марія Руденко, вчитель фізика та інформатики.
На зустріч були запрошені вчителі закладів освіти міста, які викладають інтегрований курс «Пізнаємо природу» у 5-6 класах Нової української школи.
Були розглянути наступні питання:
– ознайомлення освітян з реалізацією інновацій у шкільній природничій освіті засобами інтегрованого курсу «Пізнаємо природу»;
– структура і зміст підручника «Пізнаємо природу» для 5-6 класів;
– можливості підручника в реалізації діяльнісного підходу й формуванні ключових компетентностей;
– орієнтування освітян щодо ефективних практик навчання інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» у 5-6 класах:
а) «STEAM освіта у школі: від ідеї до втілення» – впровадження STEM – освіти в рамках природничого циклу НУШ в 5-6 класах на прикладах групового або індивідуального дослідження під час уроків інтегрованого курсу «Пізнаємо природу»;
б) характеристика авторських навчальних посібників з інтегрованого курсу;
в) «STEM-освіта та штучний інтелект: практика залучення інноваційних технологій».