Новітні тренди в навчанні школярів англійської мови: практичне втілення.

З метою обміну досвідом з питань сучасного викладання англійської мови, удосконалення навичок практичного навчання школярів для розвитку інтелектуального потенціалу та формування особистісних якостей, які допоможуть знайти своє місце в житті 17 квітня 2024 року відбувся методичний воркшоп для вчителів англійської мови закладів освіти міста Одеси.

Власним практичним  досвідом щодо впровадження сучасних трендів у навчання  підлітків англійської мови поділилась Інна Нестоїтер,  досвідчена викладачка англійської мови, методистка видавництва Макміллан Едюкейшн, авторка і презентерка методичних семінарів і тренінгів. На заході було розкрито  наступні питання: сучасні тенденції у викладанні англійської мови в реаліях НУШ; формування життєвих компетентностей учнів на уроках англійської мови; інноваційні методи і прийоми, дієві стратегії з розвитку аналітичного та критичного мислення, адаптивності та комунікабельності, комунікативної компетентності та партнерської  взаємодії; міжкультурна обізнаність сучасних школярів як складник  іншомовної комунікативної компетентності на уроках іноземних мов. 

У ході вебінару спікерка закцентувала увагу слухачів  на  «навичках XXI століття», що є основою для формування ключових і предметних компетентностей здобувачів освіти відповідно до нормативних документів МОН, а саме: критичному та системному мисленні, креативності та уяві, комунікації та співпраці, соціалізації та саморегуляції, міжкультурному усвідомленні, громадянській компетентності  тощо. Було наголошено, що роль учителя іноземних мов – органічно інтегрувати розвиток наскрізних умінь у процес навчання для реалізації компетентнісного потенціалу в галузі «Іншомовна освіта».

Під час майстер-класу вчителі опрацювали дієві стратегії, прийоми, види завдань та  алгоритми дій  щодо формування іншомовної комунікативної компетентності і розвитку наскрізних вмінь (Think- Questіon – Explore, See – Think – Wonder, Right and wrong actions, Making friends,  Comprass points та ін.),  які стануть їм у нагоді під час планування і проведення сучасних уроків англійської мови.  Педагоги подякували Інні Нестоїтер за цікавий професійний досвід, який допоможе їм оновити методичні підходи до організації освітнього процесу та спрямувати навчальну діяльність на підготовку школярів до сучасного життя у мультинаціональному і полікультурному просторі.

Від admin