Ігрові технології як інструмент компетентнісно орієнтованого навчанняна уроках англійської мови в умовах НУШ.
З метою вдосконалення досвіду щодо організації ігрової діяльності на уроках англійської мови в початкових класах, планування і проведення сучасного уроку з використанням різних видів навчальних ігор 11 жовтня 2023 року відбувся методичний воркшоп «Ігрові технології як інструмент компетентнісно орієнтованого навчання на уроках англійської мови в умовах НУШ», в якому взяли участь 46 учителів закладів середньої освіти міста Одеси.
Власним досвідом щодо впровадження ігрових техологій на уроках англійської мови в початковій школі поділилась Інна Нестоїтер, досвідчена викладачка англійської мови, методистка видавництва Макміллан Едюкейшн.
Під час заходу були розкриті питання щодо ролі ігрової діяльності в реалізації компетентнісно орієнтованого навчання молодших школярів; формування англомовної лексичної компетентності; застосування граматичних і рольових ігор на уроках англійської мови як засобу подолання прогалин та підвищення результату навчання здобувачів освіти.
У ході практичної частини вебінару вчителі опрацювали методику, структуру, алгоритм використання окремих видів навчальних ігор, а саме: лексичних з ключовими словами (флеш-картки на розвиток пам’яті, уваги, уявлення та мовлення), рухливих (біг та дотик, ігри по колу, пісні та співи) і рольових ігор для формування іншомовної, соціокультурної та загальнонавчльної компетентностей молодших школярів.
Спікерка Інна Нестоїтер зазначила, що сучасний урок іноземної мови в початкових класах неможливий без інтенсивності та зміни видів і форм роботи для зняття втоми, концентрації уваги учнів, зацікавленості та внутрішньої мотивації їх до вивчення предмета. І саме ігрова діяльність в умовах НУШ, яка передбачає доцільне використання навчальних ігор, професійний підбір їх відповідно до вікових особливостей та вмілу організацію і методику проведення, сприятиме ґрунтовному засвоєнню мовного матеріалу та мовленнєвих навичок, соціалізації особистості, активній участі кожної дитини в освітньому процесі, збереженню та зміцненню здоров’я молодших школярів тощо.
На завершення учасники подякували організаторам та спікеру за цікавий професійний захід і можливість отримати практичний сучасний досвід з актуального питання щодо викладання англійської мови в початкових класах Нової української школи.