У зв’язку з виникненням навчальних втрат під час організації освітнього процесу в період військового стану та з метою підготовки вчителів до їх надолуження, здійснення науково-методичного супроводу та підтримки діяльності вчителів початкових класів, удосконалення професійної компетентності КУ «ОЦПРПП» в приміщенні освітнього простору «CreatED» 16 травня 2023 року проведено онлайн – педагогічну майстерню «Подолання освітніх розривів у навчальних результатах учнів початкових класів». У роботі онлайн заходу взяли участь 57 вчителів.
Спікерами заходу виступили консультант КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Лазаренко Т.І. та Самойленко О.Г., координатор міської динамічної творчої групи вчителів початкової школи, вчитель Одеського ліцею №89. Вони надали орієнтовні шляхи надолуження навчальних втрат та їх подолання. Також було акцентовано увагу педагогів на використанні відеоуроків з сайту Департаменту освіти та науки Одеської міської ради «Дистанційна освіта» як одного із інструментів подолання навчальних розривів.
Зайцева Н.О., заступник директора з навчально-виховної роботи, Одеський ліцей №10 імені льотчиків-космонавтів Г.Т. Добровольського та Г.С.Шоніна поділилася досвідом організації навчання з компенсації освітніх втрат «Оцінюємо потреби: яким навчальним предметам, темам, умінням приділити додаткову увагу».
Під час зустрічі цікаво та змістовно виступили вчителі-методисти початкових класів Одеського ліцею №10 імені льотчиків-космонавтів Г.Т. Добровольського та Г.С.Шоніна, щодо використання практичних інструментів, що допоможуть учителю оптимізувати матеріал, а дітям легше його засвоїти:
- Литовченко В. П., вчитель початкових класів (Тема: «Формування ключових життєвих компетентностей учнів початкових класів шляхом використання технологій НУШ»);
- Сивороткіна І. С., вчитель початкових класів (Тема: «Формування читацької компетентності молодших школярів як основа успішного навчання»);
- Верещинська Л. О., вчитель початкових класів (Тема: «Мнемотехнологія як сучасний метод навчання учнів початкової школи»).
Вчителі зазначили, що використання інноваційних технологій дозволяє формувати в учнів уміння активно, творчо, індивідуально сприймати інформацію, спиратися на метод чергування прийомів організації пізнавальної діяльності, що в свою чергу забезпечує підтримку постійного інтересу на уроці, забезпечує вироблення в учнів уміння критично мислити, дає високу результативність освітнього процесу.