18 жовтня 2022 року відбувся вебінар на тему: «Інформаційна грамотність – важлива складова змішаного навчання», в якому взяли участь 90 педагогічних працівників закладів освіти міста Одеси. Спікер – Мостова Надія Миронівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Одеської загальноосвітньої школи № 85
Мета заходу: Ознайомити учасників вебінару з педагогічними аспектами формування інфомедійної грамотності.
На початку вебінару з метою покращення настрою учасників Надія Миронівна пропонувала слухачам взяти участь в інтерактивній грі «Мій настрій». Потім нагадала вчителям про «інформаційну грамотність» та «змішане навчання». Звернула увагу на педагогічні аспекти формування інфомедійної грамотності:
- естетичні та креативні навички – здатність сприймати, створювати й інтерпретувати медіаконтент;
- інтерактивні навички – здатність спілкуватися за допомогою медіа;
- навички критичного аналізу – здатність інтерпретувати значення різних
- медіамеседжів;
- навички з керування інформацією стосуються потреб в знаннях учня , який використовує різні джерела інформації.
У своїй презентації Надія Миронівна значу увагу приділила співвідношенню ключових освітніх та інфомедійних компетентностей. Ця інформація мала практичний напрям, була цікавою та корисною.
Наприкінці зроблений висновок: бути медіаграмотним означає бути спроможним знайти те, що ви шукаєте, вибрати те, що вам потрібно, й визначити, наскільки надійною є ця інформація. А поряд із володінням ефективними стратегіями пошуку ви повинні вміти зберігати, повторно використовувати та поширювати інформацію.
Бути медіаграмотним означає бути здатним оптимально використовувати відповідну інформацію, зберігаючи її розумно, й ділитися нею з іншими. Саме тому інфомедійна грамотність є важливою складовою змішаного навчання.