Відповідно до плану роботи КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 27 травня 2022 року на платформі Zoom відбувся методичний воркшоп для вчителів англійської мови, які викладають предмет у початковій школі, за темою «Сучасний уроку англійської мови у початковій школі: структура, методичний інструментарій, організаційний аспект». У вебінарі взяли участь 32 педагоги закладів загальної середньої освіти
Мета заходу: підвищення професійної компетентності педагогів щодо планування і проведення сучасного уроку англійської мови у початковій школі; удосконалення досвіду з визначення цілей та завдань уроку, використання інноваційної методики та сучасного підходу до навчання
У рамках методичного воркшопу консультант КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Світлана Кривичпровела методичне консультування за темою «Основні вимоги до сучасного уроку» та акцентувала увагу вчителів на інноваційних підходах до організації і проведення уроку в реаліях Нової української школи, а саме: діяльнісному, особистісно зорієнтованому, компетентнісному, соціально орієнтованому тощо. Спікер окреслила основні вимоги до змісту, структури, методичного наповнення, умов і техніки проведення сучасного уроку та наголосила, що саме дитина, її ціннісні орієнтири та потреби, право вибору та можливість вільно висловлювати власну думку є головними на уроці.
Вчитель англійської мови вищої категорії, викладач англійської мови на мовних курсах Наталія Важенцева провела майстер – клас «Ефективне планування сучасного уроку англійської мови у початковій школі». Спікер зупинилась на комунікативній методиці викладання предмету та опрацювала з учасниками механізм цілепокладання; покроковий алгоритм і сучасні методи роботи під час планування і проведення різних видів мовленнєвої діяльності: читання, аудіювання, письма та говоріння. Педагог підкреслила важливість такого етапу уроку як створення учнями власного продукту освітньої діяльності, його презентації перед однолітками та наголосила, що комунікативно-діяльнісний і компетентнісний підходи в умовах Нової української школи мотивують дітей до активного пошуку; спонукають їх досліджувати, аналізувати, узагальнювати; готують їх до самостійного життя.
На завершення вчителі обмінялись думками та подякували спікерам за цікавий, корисний, сучасний захід і висловили побажання співпрацювати й надалі.