Відповідно до плану роботи КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 06 травня 2022 року на платформі Zoom відбувся методичний воркшоп «Сучасні методи і прийоми вивчення та засвоєння лексики на уроках англійської мови», у якому взяли участь 65 учителів закладів загальної середньої освіти міста Одеси.
Мета заходу: ознайомлення педагогів з нормативними документами щодо завершення навчального року; обмін досвідом щодо інноваційної методики вивчення та засвоєння лексичного матеріалу на уроках англійської мови
Під час вебінару розглядались питання щодо закінчення навчального року в умовах воєнного стану та сучасної методики вивчення і засвоєння лексичного матеріалу на уроках англійської мови:
- «Особливості завершення навчального року в умовах воєнного стану»;
- «Використання інноваційного підходу до вивчення лексичного матеріалу на уроках англійської мови» (з досвіду роботи) ;
- «Вчити іншомовні слова у XXІ ст. нескладно і цікаво»;
- «Сучасні ідеї та стратегії щодо ефективного вивчення і засвоєння лексики та використання її під час іншомовної комунікації» ;
- «Сучасні онлайн-сервіси для засвоєння лексичного матеріалу в умовах синхронного та асинхронного навчання»
На початку заходу консультант Одеського центру професійного розвитку педагогічних працівників» Світлана Кривич зупинилась на методичних рекомендаціях МОН (Наказ від 01.04.2022 № 290) щодо завершення навчального року в умовах воєнного стану, а саме: на необхідності психологічної підтримки учнів; критеріях підсумкового оцінювання за дистанційною формою навчання та умовах переведення учнів на наступний рік у реаліях сьогодення; на особливостях мультипредметного тесту та вступу до вищого навчального закладу.
Спікер Наталія Найданова, вчитель англійської мови Крижанівського НВК, у рамках методичного воркшопу «Використання інноваційного підходу до вивчення лексичного матеріалу на уроках англійської мови» (з досвіду роботи) опрацювала з учасниками сучасну методику щодо вивчення та засвоєння лексики на уроках англійської мови; основні стратегії щодо формування іншомовної компетентності; електронні сервіси Answer Garden, jamboard, classtime тощо, які допоможуть вчителю цікаво організувати роботу учнів та мотивувати їх до вивчення предмета в умовах асинхронного та синхронного навчання.
Педагог акцентувала увагу слухачів на оптимальних способах ознайомлення та засвоєння нової лексики в залежності від віку дітей, а саме: на використанні наочності, семантизації за допомогою синонімів та антонімів, ігровій діяльності, комп’ютерних технологіях тощо.
Учасники заходу обмінялись думками з вищезазначеної теми та подякували організаторам і спікерам за цікавий, сучасний педагогічний досвід.
Корисні посилання для роботи вчителя:
https://strawpoll.com/polls/w4nWDp8vNgA
https://www.classtime.com/library/
https://www.warc.com/newsandopinion/opinion/the-goldfish-myth/en-gb/2806