Відповідно до плану роботи КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 29 вересня 2021 року на платформіZoom відбулась педагогічна зустріч за темою «Реалізація сучасного підходу до викладання німецької мови у 2021 – 2022 навчальному році», в якій узяли участь 25 педагогів
Мета заходу: підвищення професійної компетентності педагогів з питань організації освітнього процесу у 2021-2022 навчальному році, надання методичної допомоги щодо використання засобів та інструментарію для організації дистанційного навчання під час викладання німецької мови
На зустрічі розглядались наступні питання:
- «Особливості викладання німецької мови у 2021-2022 навчальному році»
- «Впровадження дистанційного навчання в освітній процес під час викладання іноземних мов»
Під час заходу консультант КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Світлана Кривич провела методичне консультування за темою «Особливості викладання німецької мови у 2021-2022 навчальному році та окреслила основні орієнтири щодо використання державних стандартів і освітніх програм у 2021/2022 навчальному році, їх особливостей та обов’язкового виконання; звернула увагу на систему оцінювання учнів середньої та старшої школи, вимоги до корегування результатів навчання тощо
Педагог зупинилась на питанні щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів в умовах Нової української школи, а саме: звернула увагу на новий нормативний документ Міністерства освіти і науки України(Наказ МОН від 13.07.21 №813), яким затверджено методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів у 2021-2022 навчальному році; окреслила основну мету, принципи, функції, види оцінювання, а також зосередила увагу слухачів на ключових змінах у даному процесі, проведенні тематичних діагностувальних робіт як засобу зворотнього зв’язку та на здійсненні підсумкового оцінювання
Марія Сосновська, вчитель Одеськоїгімназії № 5, тренер вчителів НУШ та Всеукраїнської школи онлайн поділилась досвідом щодо впровадження дистанційного навчання в освітній процес під час викладання іноземних мов
Спікер познайомила педагогів з можливостями використання платформ та інструментів для навчання онлайн, а саме: платформи Zoom для спільної організації роботи учнів та управління сесійними залами, «Quizlet» для розробки інтерактивних вправ на основі флеш-карток та оптимізації навчання; «Wordwall» для використання дидактичних ігор на уроках іноземних мов; «Quizizz» для створення тестів та оцінювання результатів роботи учнів як під час занять, так і під час виконання домашньої роботи
Дані інструменти допоможуть учителю урізноманітнити освітній процес, підвищити його якість, мотивувати учнів до навчання; а дитині дадуть змогу навчитись дискутувати та висловлювати власні думки, працювати самостійно та демонструвати результати опанування певної теми з програмового матеріалу На завершення педагоги обмінялись думками щодо використання онлайн – інструментів на уроках німецької мови під час дистанційного навчання та подякували спікерам за корисний сучасний досвід