Відповідно до плану роботи КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 29 вересня 2021 року на платформіZoom відбулась педагогічна зустріч за темою  «Реалізація сучасного підходу до викладання  німецької мови у 2021 – 2022 навчальному році», в якій узяли участь 25 педагогів

Мета заходу: підвищення професійної компетентності педагогів з питань організації освітнього процесу у 2021-2022 навчальному році, надання методичної допомоги щодо використання засобів та інструментарію для організації дистанційного навчання під час викладання  німецької мови

На  зустрічі  розглядались наступні питання:

  • «Особливості викладання німецької мови у 2021-2022 навчальному році»
  • «Впровадження дистанційного навчання в освітній процес під час викладання іноземних мов»

 Під час заходу консультант КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Світлана Кривич провела методичне консультування за темою  «Особливості викладання німецької мови у 2021-2022 навчальному році та   окреслила основні орієнтири щодо використання державних стандартів і освітніх програм у 2021/2022 навчальному році,  їх особливостей та обов’язкового виконання; звернула увагу на систему оцінювання учнів середньої та старшої школи, вимоги до корегування результатів навчання тощо

Педагог зупинилась на питанні щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів  в умовах Нової української школи,  а саме: звернула увагу на новий нормативний документ Міністерства освіти і науки України(Наказ МОН від 13.07.21 №813), яким затверджено методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів у 2021-2022 навчальному році; окреслила основну мету, принципи, функції, види оцінювання, а також зосередила увагу слухачів на ключових змінах у даному процесі, проведенні тематичних діагностувальних робіт як засобу зворотнього зв’язку та на здійсненні підсумкового оцінювання

Марія Сосновська, вчитель Одеськоїгімназії № 5, тренер вчителів НУШ та Всеукраїнської школи онлайн поділилась досвідом щодо впровадження дистанційного навчання в освітній процес під час викладання іноземних мов 

Спікер познайомила педагогів з можливостями використання  платформ та інструментів для навчання онлайн, а саме: платформи Zoom для спільної організації роботи учнів та управління сесійними залами, «Quizlet» для розробки інтерактивних вправ на основі флеш-карток та оптимізації  навчання; «Wordwall» для використання дидактичних ігор на уроках іноземних мов;  «Quizizz» для створення тестів та оцінювання результатів роботи учнів як під час занять, так і під час виконання домашньої роботи

Дані інструменти допоможуть учителю урізноманітнити освітній процес, підвищити його якість, мотивувати учнів до навчання;  а дитині   дадуть змогу навчитись дискутувати та висловлювати власні думки, працювати самостійно та демонструвати результати опанування певної теми з програмового матеріалу На завершення педагоги обмінялись думками щодо використання онлайн – інструментів на уроках німецької мови під час дистанційного навчання та подякували спікерам за корисний сучасний  досвід

Від admin