Відповідно до плану роботи КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 17 вересня 2021 року на платформі Zoom відбувся методичний воркшоп за темою «Використання інноваційного підходу до викладання німецької мови як умова формування ключових компетентностей учнів та підготовки їх до життя у сучасному світі», у якому взяли участь 20 педагогічних працівників.
Мета заходу: підвищення професійної компетентності педагогів з питань осучаснення освітнього процесу засобами інноваційних методик, надання методичної допомоги щодо використання сучасних практик та онлайн-інструментів під час викладання німецької мови; ознайомлення вчителів із сучасними техніками щодо використання безкоштовної освітньої платформи від Goethe-Institut в Україні «Цифровий Дитячий університет у школі»
Під час керованої міні-лекції, яку провела консультант КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Світлана Кривич, учасники заходу опрацювали питання «Методичні аспекти впровадження сучасного уроку в освітній процес».
Спікер акцентувала увагу педагогів на сучасних підходах до організації і проведення уроку в реаліях Нової української школи, а саме: діяльнісному, особистісно зорієнтованому, компетентнісному, соціально орієнтованому тощо. Консультант окреслила основні вимоги до змісту, структури, методичного наповнення, умов і техніки проведення сучасного уроку та наголосила, що саме дитина, її ціннісні орієнтири та потреби, право вибору та можливість вільно висловлювати власну думку є головними на уроці.
Вчитель Одеської гімназії №1, тренер Гете – Інституту, референт видавництва Хубер Вікторя Маринюк провела майстер-клас «Розвиток ключових компетентностей учнів на уроках німецької мови за допомогою використання унікальних можливостей освітньої платформи Goethe-Institut «Цифровий Дитячий університет у школі».
Педагог акцентувала увагу слухачів на актуальності даного проєкту в умовах сьогодення та зазначила, що він допоможе дітям знайти відповіді на питання з різних сфер науки та культури; сприятиме вивченню та удосконаленню німецької мови за інноваційною методикою, розвитку ключових компетентностей учнів та підготовці їх до сучасного життя.
Спікер спрямувала діяльність педагогів на відпрацювання інноваційних методів роботи у межах даного проєкту за напрямками Kinderuni (8-12 років) та Junioruni (12-14 років), на виконання інтерактивних вправ, які допоможуть вчителю осучаснити урок; мотивувати учнів до вивчення німецької мови, до особистісного зростання та поширення власного кругозору. Сучасна освітня платформа «Цифровий Дитячий університет у школі» також відкриває широкі можливості для її застосування під час дистанційного та змішаного навчання.
Учасники заходу отримали корисні знання, цікавий досвід щодо організації і проведення сучасного уроку, щодо використання нових можливостей з розвитку ключових компетентностей учнів і підготовки їх до життя у реаліях Нової української школи.