Пріоритетним завданням учителя під час дистанційного навчання в умовах воєнного стану є створення атмосфери взаєморозуміння, взаємовиручки, поваги та любові.

Підвищеної  уваги потребують  діти з особливими освітніми потребами.

Надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами  здійснюється шляхом використання дистанційних технологій.

Деякі аспекти  роботи з учнями з особливими освітніми потребами буде презентовано під час проведення 28 грудня 2022 року о 10:00 на платформі ZOOM вебінару «Інклюзивна освіта  в умовах воєнного стану: виклики, рішення, реалізація» для класних керівників, асистентів вчителів класів, в яких навчаються учні з особливими освітніми потребами.

Спікери заходу — педагогічні працівники Одеського ліцею № 71:

  • Бовбалан О.В., вчитель історії;
  • Касіян І.А., класний керівник, дефектолог;
  • Шведа Л.З., вчитель хімії;
  • Попова Т.В. асистент вчителя.

Посилання для участі в заході: https://us04web.zoom.us/j/9574696954?pwd=SGFTcmQvZ1E1NlBGRWVRTXhhb1NpZz09

Ідентифікатор конференції: 957 469 6954

Код доступу: 101073

Запрошуємо до співпраці  класних керівників, асистентів вчителів класів, в яких навчаються учні з особливими освітніми потребами.

Сподіваємося на плідну творчу роботу.

от admin